Opinie klientów
MARIO CAR
Dodaj opinię
|
|
|
|
|
Data wydania
:
12/07/2022
Opinia zamieszczona (data)
23/07/2022
przez Marek N.
nowego właściciela PEUGEOT
208
Profesjonalna obsługa pań, które spotkałem w dziale sprzedaży. Brak profesjonalizmu w pracy pana, na którego trafiłem w trakcie mojej pierwszej wizyty. Pomimo obietnicy i moich przypominających o ofercie telefonów nie przygotował oferty na samochód. Obiecał rownież uzyskać dodatkowe informacje dot. samochodu i ponownie nie dotrzymał obietnicy. Obecnie czekam na kontakt z serwisu (minęło 5 dni od zgłoszenia), by usunąć niezgodności z zamówieniem (samochód ładuje się 2 razy wolniej niż powinie).
|
|
|
|
|
Data wydania
:
29/06/2022
Opinia zamieszczona (data)
05/07/2022
przez Dorota K.
nowego właściciela PEUGEOT
SUV 2008
Zakup samochodu w tym salonie to czysta przyjemność, bardzo sprawnie, rzetelnie, miło.. pełen profesjonalizm!
|
|
|
|
|
Data wydania
:
24/06/2022
Opinia zamieszczona (data)
06/07/2022
przez Norbert B.
nowego właściciela PEUGEOT
SUV 2008
Wszystko w jak najlepszym porządku. Pełen profesjonalizm pod każdym względem. Super obsługa :) Tak powinien wyglądać salon samochodowy.... Dziękuję i pozdrawiam
|
|
|
|
|
Data wydania
:
24/06/2022
Opinia zamieszczona (data)
06/07/2022
przez Karolina H.
nowego właściciela PEUGEOT
308 SW
Bardzo pozytywnie oceniam kontakt z pracownikami MarioCar Tychy. Miło i profesjonalnie.
|
|
|
|
|
Data wydania
:
22/06/2022
Opinia zamieszczona (data)
05/07/2022
przez Krzysztof T.
nowego właściciela PEUGEOT
SUV 3008
Profesjonalizm pracowników salonu. Po kilku dniach od odebrania samochodu służą swoją pomocą. POLECAM.